Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Een kijkje om de hoek

 

Het gaat echt al stukken beter met mijn arm. Zo goed dat ik 
alweer ben begonnen met naaien. Yes!! Omdat ik hier nog niets
kan laten zien, dacht ik dat het misschien wel leuk is als ik
de 'spliksplinternieuwe' hobbykamer laat zien. Sinds wij 
afgelopen zomer de woonkamer hebben uitgebouwd, is deze 
kamer bij de woonkamer getrokken. Eerder liepen we namelijk
via buiten naar de bijkeuken. Erg fijn in de winter als je door de 
sneeuw moest om de was op te halen ; ) 




Het bureautje rechts is van mijn dochter die het heerlijk vindt
 om te knutselen als ik zit te naaien. 
Ik zie nu op de foto dat eigenlijk alles van de
 kringloop komt. Ha, ha. Waarom die 'ha'? Niet iedereen hier
 in huis is altijd even blij met wat hier het huis in wordt gesleept ; )
Hier gaat namelijk een verhaal aan vooraf: Vier jaar terug
 kwam ik regelmatig bij de kringloop. Ik had toen namelijk een
 'handeltje' in vintage kinderspeelgoed en meubeltjes, samen
 met mijn toenmalige buurvrouw. Wat een leuke spulletjes 
hadden we. Rijk werden we er niet van, maar wat een lol
 wanneer we weer iets moois hadden gevonden! Door tijdgebrek
 en later ruimtegebrek (!) zijn we gestopt met deze 'hobby'. 
 
Ik bedenk mij nu ook dat het ook in die tijd was dat ik
 voor het eerst een blog volgde. Ik gaf mijn buurvrouw het boek
 Kringloopgeluk (zo toepasselijk) cadeau en ontdekte toen
 het blog Ing-things


In de rest van de woonkamer valt het eigenlijk wel mee met de 
kringloopvondsten (zoals de man des huizes het verwoord). 
Alleen een oud kastje en een oude kist. Oh, ja .. en een schilderij 
zonder lijst, met bloemen en een paar kleuterstoeltjes, een krukje,
 ... Nee, het valt echt mee ; ) 

4 opmerkingen:

  1. Dat is een fijne grote hobbykamer, zeg! En wat een goed nieuws dat het beter gaat met je arm!

    Wij grossieren hier in huis ook riant in de kringloop- en marktplaatsvondsten, haha! Zou dat iets bloggers eigen zijn??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lichte kamer, zeg! En grappig, ook wij houden ervan om dingen tweedehands te kopen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hangt het dus och wel samen met bloggen of naaien, wat grappig zeg!

      Verwijderen