Pagina's

donderdag 30 oktober 2014

Stofjes van de markt


Stofjes op de markt. Heerlijk. Alleen, ik kan ze niet weerstaan.
Geen probleem, toch? Ja wel als je al een 'fijne voorraad' hebt.
Ben ik de enige of herkennen jullie dit ook?

Omdat ik dus al in het bezit ben van een 'fijne voorraad',
heb ik mijzelf een regel opgelegd. Ik koop alleen nog maar
stof als: 1) het voor mijzelf is (voor de kinderen ligt hier
echt nog genoeg) 2) het écht ERUG LEUK is
  3) het direct wordt verwerkt. En ... : Bingo!
(was alweer twee week terug)


De rok zat echt zo in elkaar. Ik gebruikte een patroon van een
rechte rok uit een Simplicity Naaimode (zag ik bij de Bruna
liggen, mooie basiskledingstukken). De rits en de versteviging
van het beleg liet ik weg. Tja, iets met haastige spoed, want
het rokje zak toch steeds wat af ... Zodra het kan ga ik dit
alsnog aanpassen.

Dus als je een vrouw ziet lopen met een
arm in de mitella en met de andere haar rok op probeert
te hijsen ....  ; )






Patroon: Simplicity Naaimode Nr. 13, model 26
Stof: Markt

-----------------------------------------------------------------------

Gister was ik er weer. Op de markt ... ja ... en ...
1e: Een blouson voor mijzelf, 2e: check!!, 3e: eh, niet helemaal ...
Maar ja, stel je nu toch voor dat 't er over een paar weken
 niet meer liggen zou? ; )


1 opmerking:

  1. Ik herken het helemaal! Zelfde probleem hier, al een meer dan fijne voorraad, maar erg leuke stofjes zijn zo moeilijk te weerstaan!

    BeantwoordenVerwijderen