Pagina's

zondag 9 maart 2014

De start ...

Het stond al tijden op mijn wenslijst en afgelopen zomer kwam het ervan: De lock-machine! Netjes afwerken en snel klaar, dat was het doel. Met de nieuwe lock-machine in huis, ging ik op zoek naar voorbeelden op het internet, toen ik op haar blog terecht kwam. Ik heb in het verleden veel voor mijn dochter gemaakt, maar nooit gedacht (eigenlijk had ik mij dit ook gewoon voorgenomen) iets voor jongens te gaan maken. Maar wat een leuke shirtjes, broekjes! Via haar blog, kwam ik (natuurlijk) ook op deze en deze en veel andere leuke blogs. Hmm ... wat een inspiratie! Terug in de tijd kon ik heerlijk veel lezen en ideeën opdoen.

Inmiddels heb ik zelf al gemaakt: een shirtje voor zoon 1 (inspiratie hier) , jumpsuit voor zoon 2 (geïnspireerd op deze), een rok en twee jurken voor mijzelf en t-shirt met flock en textielverf (ja, ja) voor dochter. En toen kwam langzaam het idee naar boven om mijn projecten zelf ook te delen op een blog. Het shirt van mijn dochter was af en ik reuze trots toen ik het besluit nam. Hierbij: Het blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten